Historia i społeczeństwo

Taką nazwę ma nowy przedmiot wprowadzony od roku 2013/2014 w ramach reformy oświatowej. Nie jest to typowe nauczanie historii. Na zajęciach wykorzystujemy różne metody: metodę projektów, burzę mózgów, dabaty. Istotą tych zajęć jest zainteresowanie uczniów humanistyką i rozwijanie w nich różnych zdolności. Efekty tych prac prezentujemy:


Rok 2014/2015

Współczesny Maratończyk Współczesny Maratończyk (filmik)
/Michalina, Ola, Paulina - 2b/
Wszyscy_jestesmy_Achillesami Wszyscy jesteśmy Achillesami (prezentacja)
/Michalina, Ola, Paulina - 2b/

Rok 2013/2014

Współczesny Maratończyk Współczesny Maratończyk (filmik)
/J. Jasiołek, T. Straszyński - 2a/
Ballada o Homerze Ballada o Homerze (filmik)
/J. Jasiołek - 2a, J. Konerska, S. Szymakowska, N. Odrobińska - 2c, S. Hutta, E. Peter - 2b/
Raclawice_Glowacki Wojciech Bartosz Głowacki (prezentacja)
/S. Szymakowska, J. Konerska - 2c/
Zbroje husarskie Sarmatyzm (prezentacja)
/K. Szuster, S. Drzazga, M. Maroszek - 2c/
© LO Gilowice