Taką nazwę ma nowy przedmiot wprowadzony od roku 2013/2014 w ramach reformy oświatowej. Nie jest to typowe nauczanie historii. Na zajęciach wykorzystujemy różne metody: metodę projektów, burzę mózgów, dabaty. Istotą tych zajęć jest zainteresowanie uczniów humanistyką i rozwijanie w nich różnych zdolności. Efekty tych prac prezentujemy:
Rok 2014/2015
Współczesny Maratończyk (filmik) /Michalina, Ola, Paulina - 2b/ |
|
Wszyscy jesteśmy Achillesami (prezentacja) /Michalina, Ola, Paulina - 2b/ |
Rok 2013/2014
Współczesny Maratończyk (filmik) /J. Jasiołek, T. Straszyński - 2a/ |
|
Ballada o Homerze (filmik) /J. Jasiołek - 2a, J. Konerska, S. Szymakowska, N. Odrobińska - 2c, S. Hutta, E. Peter - 2b/ |
|
Wojciech Bartosz Głowacki (prezentacja) /S. Szymakowska, J. Konerska - 2c/ |
|
Sarmatyzm (prezentacja) /K. Szuster, S. Drzazga, M. Maroszek - 2c/ |